1. Priprava
V tej fazi se seznanimo z vašo nepremičnino. Preverimo dejansko stanje, torej si nepremičnino ogledamo. Temu sledi preveritev pravnega stanja. Na tej točki pridobimo vso dokumentacijo, ki je potrebna za izpeljavo posla. Vedno prisluhnemo vašim željam, saj je zadovoljstvo naročnika za nas vedno na prvem mestu. Hkrati pa vam opišemo trenutno stanje na trgu nepremičnin, predvsem za vaš tip nepremičnine, na vaši lokaciji.
Seznanimo vas s stroški prodaje (plačilo davka in provizije).
2. Postavitev cene
Postavitev cene je tako pomemben in zahteven del, da ga obravnavamo kot ločeno kategorijo. V praksi se zgodi, da lastniki postavijo prenizko ceno za svojo nepremičnino, še bolj pogosto pa je cena previsoka in z vidika trga nismo konkurenčni.
Razlogi za neustrezno postavljene cene so lahko različni:
- Nepoznavanje trenutne situacije na trgu nepremičnin.
- Primerjanje zgolj z drugimi oglasi (oglaševane cene niso vedno skladne s prodajnimi cenami).
- Določitev prevelikega pogajalskega prostora.
- Nepoznavanje kapacitete nepremičnine. (Ali veste kakšna je nemenska raba vaše posesti in kakšen je koeficient pozidanosti?)
- Nepoznavanje trenutnih trendov iskalcev nepremičnin.
Ceno je vedno potrebno opravičiti in argumentirati, vsak namreč želi vedeti kam investira svoj denar in nakup nepremičnine je za večino ljudi najvišji izdatek v življenju. V primeru previsoke cene je število klicev zelo nizko, ogledov pa še manj. Po mesecu dni od objave oglasa ne dobite nobene ponudbe. Ključni dnevi za pridobitev optimalnega kupca so mimo in prisiljeni ste v nižanje cene.
Posvetujte se z nami za določitev korektne cene za idealnega kupca.
3. Fotografiranje
Dobre fotografije in morebitne dodatne vizualizacije vaše nepremičnine so ključnega pomena za doseganje optimalne cene na trgu nepremičnin. Fotografija igra pomembno vlogo v dveh ključnih trenutkih:
Dobra fotografija pritegne potencialnega kupca, da se sploh odloči za ogled vaše nepremičnine.
Ko potencialni kupec opravi ogled se bo v primeru interesa ponovno vrnil na oglas in nemalokrat je ravno vabljiva fotografija razlog za korektno ponudbo.
4. Marketing
Oglas oziroma katalog vaše nepremičnine je pripravljen. Sledi objava na različnih nepremičninskih portalih. V tem trenutku oglas zaživi in ima svojo »življensko dobo«. Sledijo ključni trenutki, kjer ni prostora za napake in malomarnosti. Skrbno zabeležimo vsak klic, odgovarjamo na vprašanja strank in dogovarjamo oglede. Ravno tako iz obsežne baze iskalcev nepremičnin pokličemo tiste za katere vemo, da je vaša nepremičnina idealna priložnost za nakup.
5. Seznanitev z resnimi kupci
V kolikor smo opravili zgoraj navedene faze, smo že dobili enega ali več resnih kupcev. Vi pa se določite, s katerim izmed njih boste sklenili posel.
6. Sestava kupoprodajne pogodbe in izpeljava posla
Izpeljava vsakega posla je drugačna, saj se razlikuje glede na vrsto nepremičnine in želje posameznih pogodbenih strank. Najprej sestavimo osnuek kupoprodajne pogodbe, ki ga po potrebi spremenimo ali dopolnimo, z namenom pravne korektnosti in zaščite interesov obeh pogodbenih strank. Za sestavo dobre kupoprodajne pogodbe je potrebno veliko strokovnega znanja, zato vam v izogib kasnejšim problemom svetujemo, da to delo prepustite strokovnjaku s pravnim znanjem.
V kolikor je pred overitvijo potrebno pridobiti dodatno dokumentacijo vas zastopamo pred upravnimi, davčnimi in drugimi državnimi organi.
V nadaljevanju postopka smo odgovorni za hrambo dokumentacije in spremljanje postopka overitve pogodbe in vpisa v zemljiško knjigo.
7. Prepis dobaviteljev na novega kupca
Po primopredaji nepremičnine uredimo celoten prepis dobaviteljev na novega lastnika in ostale administrativne zadeve.